BEKIJK HIER ONZE VEELGESTELDE VRAGEN OF NEEM CONTACT MET ONS OP! CONTACTPAGINA
Producten
1 : Ik kan mijn sleutel niet vinden in de webshop ?
Wij streven ernaar om een compleet aanbod aan te bieden waarbij we al onze producten in de webshop plaatsen, staat u sleutel er onverhoopt toch niet bij? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier of telefoonnummer.
2 : Kan ik bij jullie de transponders laten programmeren / inlezen?
Wij kunnen u sleutel in laten lezen zodat deze door u auto wordt herkend. U kunt dit bij ons laten doen tegen een meerprijs.
3 : Voor welke automerken leveren jullie sleutels ?
Wij leveren sleutels voor verschillende merken, deze kunt u terug vinden op de homepagina.
4 : Kan ik bij MijnAutoSleutel ook complete sleutels bestellen ?
Ja, dat kan zeker. Kijk voor complete autosleutels in de webshop.
Bestellen
5 : Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling ?
Zodra u de bestelling heeft geplaats ontvangt u een bevestigingsmail met uw bestelgegevens..
6 : Hoe weet ik welke status mijn bestelling heeft?
Wij houden u op de hoogte van u bestelling. Bij elke wijziging krijgt een notificatie via de mail. Ook kunt u in het klantendashboard u bestellingstatus bekijken.
7 : Ik wil mijn bestelling annuleren.
Annuleren is afhankelijk van u bestelling en of deze al is verzonden. Neem hiervoor zsm contact met ons op.
8 : Kan ik vanuit het buitenland bestellen ?
Momenteel leveren wij alleen binnen Nederland..
Verzending
9 : Wat zijn de verzendkosten bij MijnAutoSleutel ?
Geen! Wij proberen de kosten voor u laag te houden, dus de verzendkosten nemen voor onze rekening!
10 : Wat is de levertijd van mijn bestelling ?
Normaliter wordt u bestelling binnen 2/3 werkdagen thuis afgeleverd met POSTNL. Let op, bij sommige op maat gemaakte sleutels kan dit variëren.
Betalen
11 : Op welke wijze kan ik betalen ?
Wij maken gebruik van iDeal, makkelijk, veilig en snel.
12 : Ik heb geen bestelling ontvangen na betaling ?
Heeft u na 7 dagen nog steeds geen bestelling ontvangen? Neem dan contact met ons op!